so come to me on friday, or saturday or sunday. but i can't wait 'til monday.

idag deklarerade jag. och skaffade e-legitimation. och fick tolvhundra tillbaks på skatten. score! och hej vuxenpoäng. jag som inte ens är vuxen på riktigt! i övrigt bestod dagen mest i konstant statande. på morgonen, på förmiddagen, på hålan, på eftermiddagen, efter skolan. vi har typ bosatt oss i fysikhuset. fysikerna tyckte uppenbarligen att vi var helt efterblivna när vi campade i bromans sal två och en halv timme innan lektionen började. antar att vi nog är det också, jag menar, vi är kf, liksom. men att sitta längst fram och stirra in i bromans rumpa i två timmar kanske var att ta i. sen satt vi dessutom kvar efter lektionen och "räknade" i några timmar till. sjukt duktigt! och nu är det bara timmar kvar till påsklov och ala-fokus. jag längtar till tusen! och fredag, mumma. jag tror jag dör lite!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0