So all that's left is the proof that love's not only blind but deaf.

det var längesen det var så tungt att gå upp. två gånger tillmatte med en mekövning därimellan. sen slutade eftermiddagen i studis med ett tappert försök till att räkna lite mek, något jag inte gjort sen duggan. gött, det var ju typ vecka fem eller så. för övrigt är det femtiotre uppgifter att göra på kapitel tre, partikelkinetik. målet är väl att göra kanske hälften, bra där sandra! dock gick plugget lite sisådär. när jag fastnat för tredje gången gav jag mig ut på hjälpletning. jag hittade henke men han kunde icke hjälpa mig och det visade sig även att det inte gick att logga in på datorerna så jag kunde inte ens cramstera dem. då åkte jag och handlade och nu tänkte jag läsa lite stat och sen sova. imon blir en finemangers dag. först ska rufset ryka och sen ska det pluggas och lagas mat och sen ska det sittas i tågvagnen som tusan och gasqueas. MUMS!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0