She's twenty years of strangers looking into each other's eyes.

först runt halv nio började det droppa in folk i spritis, då hade jag suttit i soffan i två och en halv timme sådär bara. jag börjar sannerligen känna av tröttheten nu. under dagen satt jag fortsättningsvis i spritis och dog. på lunchen gick jag och smör upp för att hämta tenta. jajamän, jag lyckades granska upp den två poäng. det var värt ändå. så jag ska kanske få göra en muntauppgift eller så som komplettering. det hade varit så jävla skönt. åh.

jag dippar ganska rejält nu. jag vill inte skriva tenta, jag vill inte vara hatad, jag vill inte vara misslyckad. jag vill bara få leva lite. men jag orkar inte det. jag insåg saker idag. jag är så jävla hopplöst misslyckad. ge mig styrka, ge mig alla bortresta vänner. ge mig allt jag saknar. lös mina problem och fixa så att jag sätter ala b SÅ JÄVLA HÅRT!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0