Saknar dig fast du står här mitt framför mig.

jag tror att tentan gick bra. jag vill verkligen inte jinxa, men jag hoppas sannerligen att jag är godkänd. men låt honom brinna i helvetet för alltid. sen gick jag direkt till en fin fördrink under lunden på geniknölen. och sen gick vi in och var på den vackraste sittningen någonsin. tack underbara sexet, jag tycker om er. sedan hamnade vi utanför chabo och capsade. kvällens bästa var "och där drack arian upp sin heterosexualitet". fantastiskt roligt. sen gick vi till gasquen och tja, jag orkar inte så mycket mer längre. så jag gick hem. barfota. jag kan inte rekommendera någon att gå hem barfota på en grusväg i april och natt klockan två. verkligen inte. jag kommer bli sjuk igen nu, helvete. och jag hatar verkligen att gråta. jag trodde inte ens jag hade tårar för tre jävla timmar, men det hade jag banne mig.

jag och honey försökte sälja program och tog oss ut på utflykt långt bort. vi är så sjukt misslyckade. men äsch. det är sånt som ändå är bra. sen tog jag en powernap och sen byggde jag fram tills för en timme sen. målade. utförde högkvalitativ ingenjörskonst. klabbade med tapetklister. åt pizza med tjugosju ingredienser. och frös. blir jag inte sjuk efter den här veckan så vet jag inte vad. men imon, imon smäller det högt. vi ska ju ha rökpuckar. 18:15 på gibraltar, be there eller gå på gu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0