river en vacker dröm.

torsdag var dagen ingen orkade göra nåt. påsklovet kom lite för fort, redan klockan två. sen hämtade vi mattetentan och jag försökte jaga kemitentan som slutade på fyrtiofyra poäng, fyra ynka poäng från en fin trea, vilket saudi ju lyckades med. sen åkte vi till stan och åt glass och jag åkte och handlade lite innan jag pubade på kvällen. klappleken i dryckestappning uppskattades till tusen. jag fick sånna flashbacks från träningarna förr. åh!

igår tog alla, alla sovmorgon. det var gött. fast det regnade och hade sig. så vi räknade mek i några timmar och sen kom robert hem till mig och upptäckte att jag tydligen har en mutant under skulderbladet. SATAN vad ont det gjorde när han tryckte. nu känns det inte så bra. jag har ontont. usch. sen speedade jag på och fixade lite innan jag hoppade på spårisen och åkte till hanna och hon och jag och julia gick och handlade och åt den mest episka nachotallriken nånsin. fantastisk guacamole, måste jag erkänna. sån var vi proppmätta och jag ställde upp som frisyrstylist och gjorde bådas frisyrer och drack vinvinvin. mums. två små tequila-shotar smög sig ner också. jag skulle kunna säga att jag inte minns nåt härifrån nu, men det gör jag. vi drog på mellanfest till emilsborg och sen GASQUE! mumma. sen ramlade jag hemåt och somnade ögonblickligen när jag la mig ner.

åh, imorse var jag äckligt bakis. död. men gårdagens fest var fin, bästbäst. och nu kommer jag ju inte träffa hannis på ett bra tag. åh. jag saknar henne redan.
nu ska jag ta tag i mitt liv och läsa anteckningar. sen ska jag bakis-svulla ikväll. poppa sjuka mängder popcorn, äta glass och kolla tjejfilm. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0