och jag vet, jag är hopplöst svår ibland.

igår hade vi engelskt teparty med alla vackra hippies. det var så fantastiskt fint, ni anar inte. plus att det var kalasväder. innan på morgonen hade jag dessutom begett mig till staden för att kapa en bit på rufset. en lite bit, som sagt. cirkus två decimeter. men det var nice som tusan. åh, jag är supernöjd. sen lagade jag mat under eftermiddagen och sedan gick vi som sagt på tebjudning hos baronessan och countessan aka åsa och ylva. åh. ja, det var finfint! efter en lång sittning smög jag sedan iväg till gasquen och dansade innan min hals höll på att ta livet av mig och saudi lovade dyrt och heligt att mörda mig om jag inte hade nån röst idag.

dagen har spenderats mestadels ensam i studis med mek och stat och allmänt misslyckande. nä. jag fick lite hjälp med staten av simon. jag har fortfarande många uppgifter kvar till fas. men det är ju en dag imon också. men nu först, ikväll ska jag och honey gasquea. och honey hälsar som tusan, mums!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0