no time to think about consequences.

åh. jag ska fanimig aldrig mer dricka rödvin. gårdagen var episk med huvudet dunkar fortfarande sådär en tjugofyra timmar efter att jag slutat dricka. hur som helst är det första byggdagen så jag inspekterar byggplatsen och pluggar linalg om vartannat. eftermiddagen spenderades med byggburgare och honey och carls lägenhet på chabo. det var nice som tusan. sen köade vi till VSGOFPABG och fick en vinare i dörren. jag hamnade med honey och dp-asparna, f6-asparna och en fnollk'are. men det var så jävla bra. jävligt bra, helt enkelt. sen gick det bara utför. och honey minns inget efter att vi varit på toa. det förklarar det mesta. fast jag var duktig bästis och nattade henne och anlände till gasquen en smula senare än resten av gänget. men det gjorde knappast nåt. dock gissar jag att vinet slog till ungefär då så jag vandrade hemåt tidigt i bara byggrocken. när jag vaknade imorse mådde jag hemskt, verkligen totaldåligt. men jag släpade mig till skolan och pluggade mer. jag hängde en sväng på byggplatsen och stekte bland andra bakfulla människor. fräschare byggare får man leta efter. men äsch. när jag äntligen gav upp plugget åkte jag och handlade och imon kommer mamma. jag lyckades även missbedöma proportionerna på en sats pannkakor och har numera pannkakor upp över öronen. jag är sjukligt mätt. imon ska jag ha shorts och sen ska jag krama ihjäl min moder. hjärta!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0