I've been looking so hard for someone who could love me like Will loves Grace.

brabraBRA helg. min mamma åkte nyss härifrån så jag ska plocka lite och sen bege mig till skolan.

i fredags pluggade jag på morgonen och fick ryck på alla integraler och elaka diffekvationer. sen åkte jag till stan och fixade lite och sen mötte jag min mamma och vi strosade runt lite och jag visade henne chalmers och lagade mat och på kvällen såg vi king's speech. helt sjukligt bra film. ja, skådespeleri och filmning och allt, jag dog lite.
gårdagen började med presenter på sängen och frukost och en heldag på stan med strålande so, värme, shopping, fika och många telefonsamtal och gratulationer. på kvällen tog vi oss långt bort och åt gott som en tradition från förra året och ett glas vitt på avenyn senare gick jag till skolan och gasqueade. det var trots allt min födelsedag. jag fick spendera den, i omgångar, med två av de bättre personerna. mycket mycket bra. åh. grattis sandra, nu är du ingen liten tonåring längre!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0