it's a little bit funny, this feeling inside.

jag håller på att packa min väska. imon sticker jag iväg i några dagar och låtsas glömma allt. jag tror det kommer bli super. särskilt när man får extra f-sällskap. nicenice. i övrigt har dagen varit lång och mer oproduktiv än nånsin. snart måste jag ta tag i mitt liv eller så kommer mit liv se likadant ut ett år till. jag vill verkligen inte det senare. kvällen sen blev ändå okej. det blir bra. om ett tag. och sen var jag på väg hem i närmare två timmar, men det var det fanimig värt. jag behöver skratta sådär. och jag ska skratta sådär i tre dar nu. och få lika fina minnesluckor som i fredags. kommer bli kalasbra!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0