hur i hela världen skulle nån kunna sätta kedjor på en hurricane?

jag ska aldrig mer dricka tequila. gårdagen var fantastisk. det var längesen jag hade så roligt. jag och hannis tog några tequilashots och drack vin och flätade hår och sen begav vi oss till spritis och spanade när kemisterna hade beerpong. sen hamnade vi en stund i risjerk och sen ytterligare en lång stund i kulan/domen. därefter är det svart som natten. tyvärr. nästa minne jag har är fragment från gasquen, vi dansar och jag är gladglad igen. nånstans där börjar minnet svika igen, jag som inte ens var full, vafan! fast jag vet iaf att jag gick hem, att jag kom hem, även om jag knappt minns det. men jag minns att jag har haft så sjukt roligt, att hannis är ungefär världsbäst.

idag vaknade jag och var sjukt bakfull. jag orkade inte äta nåt och begav mig till nordstan för att hämta cortègeprogram i en låda på åtta kilo samt en sexig byggrock. sen mötte jag upp pappa och susan och vi åkte till freeport och jag fick fika och sålde inte ett enda program i snålblåsten och regnet. sen åkte vi tillbaks hit och piffade en smula innan det vankades släktmiddag i ytterby. där lyckades jag dock sälja några program, min släkt är grym! fast nu ska jag sannerligen sova, sömn äro en bristvara här i paradiset.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0