got to celebrate my life.

dagen c. åh! vi skulle samlas och sen vara redo tills vårt flak kom. vi väntade i fem timmar! sen lastade vi på allt och klarade höjdrepet med den extrema marginalen på en och en halv centimeter. till skillnad från den andra vagnen som fick slita i flera timmar då deras var över två decimeter för hög pga att ccc tabbat sig och sagt fel mått. men det var nice som tusan att meka på vagnen. sen träffade jag pappa och susan en sväng och åt sushi och fick födelsedagspresenter. mums! och sen rullade vi. och jag kommer ha träningsvärk som satan av att ha suttit skräddare i en och en halv timme på flaket. åh. men det var så bra, så roligt. åh. och sen städade vi lite på byggplatsen och sen sprang jag hem och duschade. ansiktsfärg, asså! och jag märkte att vårsolen visst tagit ganska rejält på mig idag. jag somnade nästan när jag la mig och chillade. så nu är jag fint röd på hela bröstet och i nacken osv. byggrocksbränna <3
men nu har jag bäljat i mig lite vin, jag äro redo för en kväll i kårhuset på festu. och jag får träffa hanna, åh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0