Det finns dagar som idag, hopplösa mornar då jag vaknar som ett vrak

jag är så sinnessjukt trött på skolan. jag vill ha lov och nytt fokus, nya tag. jag vill ha fredag och vin och gasque. och dans. och åh. jag känner lite glädje igen. fast sen glömde jag passerkortet hemma och blev helt efterbliven. när ingen ville eller kunde släppa in mig i skåpsrummet efter klockan sex gav jag upp att försöka plugga mek helt ensam och gick hem och bittrade. och nu är min godispåse slut och jag mår illa. jag vill vara frisk, slippa hosta sönder revbenen och kunna träna. kunna gå för fullt igen. men snart. snart. snart händer allt. jag ska bara ta mig igenom två dagar till.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0