dance with me.

igår tog jag en gnutta sovmorgon och sen var det plugg hel dagen. de äldre kfarna har kRRRt (ja, kemisk reaktionsteknik alltså, KRT. jag längtar redan till trean...) nu på morgonen och gick hem tidigt. kvar satt vi som alade men det började balla ur ordentligt och då gick jag och tränade. men jag känner faktiskt ingenting i musklerna idag, inte än kanske. efter träningen hängde jag lite i öhltältet och sen gasquegasquegasque! fast det var helt dött när vi kom dit och jag gick hem rätt tidigt. jag var tvungen att gå upp rätt tidigt. alla snackade om att det skulle vara sånt jävla tryck på cm-biljetterna, men icke! kanske utanför byggplatsen, men än så länge, sen en timme tillbaka, sitter jag själv i spritis. jag hade tänkt plugga men jag insåg att alla mina grejer ligger i skåpet och jag har ingen eftertraktad jag-är-föreningsaktiv-access till kära mellandörren. jag får helt enkelt vänta snällt i dryga halvtimmen till. äsch! nu får jag ju iaf biljetter!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0