can we bring yesterday back around, 'cause I know how I feel about you now.

jag har åkt på världens förkylning. jag hoppas dock inte att den utvecklas till halsfluss. dessutom insåg jag precis att jag ätit en halv godispåse utan att känna nån smak. bra! hur som helst, dagen bestod mest utav plugg. vi lyckades nästan ta oss till fas i staten och meken lyckades vi väl lösa någon uppgift här och där. det är fortfarande många kvar till femtiotre. men vi satsar på det. det är långt kvar till tentan också. fast jag är anmäld och klar. dessutom är det varmt ute nu, varmt och soligt och tillochmed varmt och molnigt. det är bara positivt. det ska bli så härligt med vår och sommar.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0