blommor på brinnande fartyg.

vi stack på hemligresa till riga. efter en bussresa i sex timmar i alkoholens tecken och en kass film och en superbra. och en alldeles för lång färjetur. dagen spenderades sedan traskandes runt i riga med bastu och bubbelpool på kvällen innan krök och karaoke drog igång. det gungade rejält, både i båt och huvud. sen tog mitt tålamod och min ork slut helt och bussresan genom sverige tillbaks till götet var lång och hemskelig. jag må låta negativ just nu, men visst har jag haft roligt. fast vissa saker spelar in mer än andra. jag blir bara så matt och gråtfärdig. jag vet inte vart jag ska ta vägen. och just nu är jag bara så jävla arg och gråtfärdig. dra åt fucking helvete, det är ju det ni vill att jag ska göra ändå. jag ska ta fram stora saxen nu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0