where do we go when we go from here?

igår pluggade vi mest hela dagen. vi hade först nåt möte med syon som var allmänt värdelöst. sen rullade dagen på med lektioner osv och sen en städning av spritis innan plugget satte igång igen. awesome att vi klarade ungefär EN uppgift på drygt två timmar. men jag läste lite nomeklatur iaf. och jag börjar få kläm på periodiska systemet, hur som. jag vill bara inte faila allt jag gör. jag vill kunna. jag vill vara smart.

imorse var alexeis föreläsning allt annat än bra. på rasten somnade jag på bänken. jag behöver verkligen sova. jag förstår bara inte när jag ska hinna det. strax tror jag. och kanske i helgen. fast jag måste plugga och STÄDA och fixa min fotovägg. jag är taggad på att pynta lite. fick hem mina framkallningar idag dessutom. mums! övrigt idag har vi haft sex timmar matte. fast SI-lektionerna är det bästa på hela veckan. helt klart. albin är BRA! sen moppade jag golven i spritis och sen var det muggpub. mysigt. vi målade muggar och åt spaghetti och köttfärssås. jag skrev " >> why" och "sandra" på min mugg. hej-vi-är-störda? sen blev det caps och då gick jag hem. fast jag mår lite dåligt över att jag knappt pluggat nåt idag. jag villvillvill verkligen inte kugga första jag gör. jag mår dåligt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0