we're in las vegas tonight.

jag är så bakfull, det är helt sjukt.
igår var nog också fanimig en av det bästa dagarna i mitt liv. eller. skolan var ju iofs ingen höjdare. sex timmar ALAA känns ju inte jättepepp, precis. men ja. vi överlevde och slutade runt tre-snåret. jag och peter sprang till bussen och åkte till åhlens och inhandlade en blå fluga i alldeles fel färg mot min klänning. sen chillade vi och gjorde oss finfina. när vi skulle ta spårisen till skolan hade jag glömt min nollbricka så peter fick springa upp och hämta den åt mig. då kommer vagnen och först ser jag aaaaanna och sen öppnas dörrarna och tre killar busvisslar åt mig och vill att jag ska hänga med dem. ehnejtack? sen drar vi till chalmers och kemientrén, SOM VANLIGT(!) och drick förfördrink och minglar och är jättefina. åh. sen promenixar vi till okänd ort och där är det bal. åh! vi får massa god mat och dricka osv och allt är så perfekt. och sen kollar vi på ett bildspel över nollningen och till slut tar vi av oss nollbrickorna och tackar vårt älskade b0f. åh. jag vill inte att det ska vara slut. jag ska bli b0f, jajaja! liksom. åh. de är så fina. sedan begav vi oss till spritköket/gastown och capsade. jag och kajsa dog i värmen i våra balklänningar med sopsäckar över, så vi tog helt sonika av oss dem. fint, nya modet, skulle jag vilja påstå. jag var fortfarande helt sanslöst dålig på att capsa, men det är så roligt. och jag fick mer och mer "dialekt". men äsch. capsar man sjunollor, så? sen vet jag inte riktigt vad som hände mer, men plötsligt var klockan typ fyra och alla hade gått hem. kvar var jag, tjoffe, en askalas göras, colin och vice styretordf. som toastat balen. han följde mig för övrigt hem efter att vi packat in göras och colin i en taxi.

så jag har fått fyra timmars sömn inatt. jag vaknade helt panikslagen vid nio och trodde jag försovit mig till alexeis föreläsning (Y) så var icke fallet. men jag kunde inte somna om så jag gick upp och tvättade. och nu har jag ätit lite. jag kanske kan överleva min baksmälla fram till kvällen ändå. JA! för då är det ju festU. FANVAGÖTT!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0