syns det inte på mig att jag brinner i hundra watt.

jag minns inte ens när jag sist skrev. det har varit så hektiskt. så påfrestande. så roligt. så många tårar.

jag antar att jag missat att berätta om chalmeristmiddagen, sexet-kvällen, möta solen, pubrundan, och helgen? jag antar dessutom att jag inte orkar berätta och att ni inte orkar läsa. men äh.

chalmeristmiddagen med massa gamla chalmerister var riktigt trevligt. det är kul att klä upp sig lite extra. även om det verkar börja bli standard här nu. fast äh. fast sen orkade vi aldrig gasqua, men man var lagom pigg dagen efter ändå, av någon anledning. då hade vi labb på morgonen. ytterst intressant. pH-indikatorer och min och peters laboration blev excellent. på kvällen vankades det kfkb6-kväll. vi svarade på frågor om sexet och vann shots och sen blev det caps och annat såntdäringa. en stackars kille lyckades svälja en caps. det är nästan en bedrift? fast sen orkade inte jag och peter stanna hela möta solen. efter att ha somnat i soffan i spritköket begav vi oss hem runt halv två-snåret. så vi var "pigga och utvilade" på torsdagen. medan våra kära klasskompisar sov på matteföreläsningen antecknade vi och fattade mest ingenting. men det är väl det som är charmen med alexey. resten av dagen var mest lame. sen rushade jag hem och bytte om lite snabbt innan förfesten. ändå lyckades jag vara första nollan dit. sen gav vi oss ut på pubrunda. i kön till spritköket hittade jag peter, hanna och stock. sen hängde jag med peter och vi shottade kfkb-shots och sen drog vi till gasquen och kollade när honey spelade. sen smög vi runt på lite olika pubar och hittade till slut SFF och hängde med dem. sen gick peter hem och jag lyckades snubbla lite fint över en betongsugga. det gjorde lagom ont.

fredagen började med sovmorgon och en ynka lektion. jag var lagom inte-bakis, till skillnad mot vissa andra. simon kom in i klassrummet och stönade "skiiitliiv" och satte sig längst bak. jag älskar sånt! efter skolan drog jag hem och packade för att kunna åka "hem". jag kom till nordstan och hann gå på monki innan pappa ringde. farfar håller på att dö. jag gjorde en fin liten meltdown mitt i femman och sen träffade jag saudi och fick en kaffe och skjuts med hans föräldrar till uddevalla. där spenderades kvällen. jag var mest bara trött och när jag till slut kom hem i lägenheten med björn och louise visste jag inte längre vad jag hette. jag orkar bara inte mer.

igår tog jag tåget mitt på dan "hemåt" och sen spenderades eftermiddagen hos mormor osv. jag var fortfarande helt slut. idag var värre. fast farfar mådde bättre och blev flyttad till kungälv. det är närmare. skönt. men dagen idag var ändå helt kass. det var skönt att åka tåg helt själv, med enbart ipoden som sällskap. och säkerhetsföreskrifterna också. första duggan imon. borde nog gå bra. hoppas jag.

jag ska åtminstone sova strax. när jag hämtat tvätten. och imon måste jag gå upp och koka ris. jag lyckades bränna det tidigare ikväll. jag tänker sluta laga mat och börja svälta.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0