Standing in the rain, dealing with the pain.

snart är det godnatt.
dagen har varit riktigt bra, trots allt. vi började med labb. partikeln i lådan. ja, herregud. som om man inte var skrämd sen innan. inte gött. och vår labbledare var lagom bitchig. tack för den, vi försöker ju iaf! och vi var dessutom sjukt försenade med allt, och en kvart innan vi skulle sluta går brandlarmet. awesome! hela kemihuset skulle utrymmas. lyckat! var ju första tanken. andra tanken var "vi kommer aldrig få äta lunch"! men vi fick gå in rätt snart igen, och tur var väl det. vi hann göra klart vår labb och sen springa och hämta mat och äta på vår något förkortade lunch. sen hade vi övningar resten av eftermiddagen, vilket mest betydde skriva av tavlan så pennan glödde. genomgång i både matten och kemin utan att räkna en endaste liten uppgift själv på två timmar av varje. och sen gjorde jag och saudi liiiitelite nytta och började på partikel-rapporten. helvetet på ett stycke papper. urk. jag förstår inte riktigt hur vi ska hinna med allt. vi kommer sitta i skolan och skriva hela natten på onsdag. fint!
sen hoppade jag på spårvagnen och hoppade av utanför infranord-skylten och promenixade upp till min kusinvitamin för några timmar av kusinmiddag. mycket MYCKET trevligt. dessutom lyckades jag få med mig en grafritande räknare, en åttiotrea, visserligen. men vafan! den har ju bilspel ffs! men nu blir det sängen och alexei och matlab och SI (!!!!) och konsultation imorgon. älska SI, förövrigt. nattipuss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0