Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad, när alla löften klingar falskt.

jag var inte jätteastrött imorse. alexeis föreläsning gick rätt lätt att genomleva ändå. fast vi slutade rätt mycket försent. klockan i KE går ju rätt rejält efter. sen hade vi kemiföreläsning som inte alls var så tråkig som den brukar. fast jag var lite dålig och lyssnade inte som jag kanske borde gjort. äsch. sen hade vi lunch och åt lite och sen var det kö till periodiska systemet utanför KA. sen traskade vi i samlad trupp till VASA A, eftersom ingen hittade. sen satt vi i två timmar och lyssnade på en minut av varje grundämne. lame. sen åkte jag hem och pluggade. läste hela förra veckans kapitel i prinsen (och somnade), klarade nästan periodiska och lästa och testade mig på nomeklaturen. jag funderar på om jag inte ska ta och läsa det vi gick igenom idag också. fast kanske inte. fuck you, schrödinger!
och nu ska jag kolla massa på tv. och lägga mig ner och göra situps sm en inspiration från biggest loser. och för att jag inte hann träna idag. men på torsdag ska jag iofs hänga på robert och träna livräddning. vi får se hur det blir!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0