jag trodde du var min räddning.

jag och saudi drog och tränade. varje pass vi kör blir mer och mer seriöst. men jag måste verkligen ta mig i kragen och ringa till imse nu snart. ja. imon kanske? vi får se. plugg är prioriterat nu. även om jag har pluggat ungefär ingenting idag. efter träningen åkte jag direkt till skolan och städade spritis. sen hoppade jag på spårvagnen hem från kapellplatsen. när jag skulle stämpla hittade jag inte min plånbok. jag fick gå av vid chalmershållplatsen, gå över hela campus, ner i spritis, knacka på fönstret och först DÅ hämta min plånbok. på väg ut igen, alldeles genomsvettig, mötte jag tjoffe och vi stod och pratade rätt länge. kul. och sen tog jag samma sväng en gång till och hamnade till slut hemma. då gjorde jag pannkakor och räknade lite uppgifter jag missat. fast jag har fortfarande typ tjugo kvar, plus alla kemiuppgifter. imon ska jag ta mig i kragen och plugga ordentligt. ja! och imon ska jag även till skolan vid nio och göra matlab med sebbe. jag hatar det. döda mig!

('fresten så märkte jag att kfkb kom upp före leka i t9...!)

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0