Happiness hit her like a train on a track.

imorse hade jag jättegott om tid. jag tog en fin powernap på tio min innan jag gick till skolan. det var skönt. väl i skolan labbade vi och gjorde mohrs salt. lång, långsam och ganska rolig labb. vi hade utbyte på 40%. peter och erica hade visst över 60, fast david och anna failade totalt och hade knappt 10, hihi! sen åt vi och dödade tid innan kemilektionen. en fin genomgång av schrödingerekvationen och en härledning som inte ledde till särskilt mycket förståelse, för alla utom jag, saudi, erica, peter och hanna. asgött. så imon ska vi partikeln i lådan-labba. läskigt värre! vi hade även en väldigt fin matlab-lektion sist. vi "klarade av" game of life genom att copypastea facit och annas lösning. bra. jag kommer så kugga matlab.
efter matlaben gick jag, saudi och fredrik och köpte bagge och sen gjorde vi kemi i studiecentrat till klockan åtta. duktiga nollan äro vi alla. jag får sån ångest när jag prioriterar bort plugget. vilket jag kommer göra imon. kusinmiddag, blire. mums! ska bli skönt att träffa dem, på ett okrystat sätt. undrar hur mycket chalmerssnack det kommer bli...!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0