free fallin'

okej. så jag tog en gnuttas sovmorgon och mötte upp sebbe för en stunds matlab innan mötet med min labgrupp var. det gick inget vidare. vi körde fast på tre av tre uppgifter vi försökte på. så vi gav upp. sen pluggade jag en liten stund med några andra och sen träffades vi och bestämde hur vi skulle göra med atomjakten. vad det finns oseriösa människor! jag och peter bestämde oss för att göra det bra iaf och vi fick yttrium på vår lott. det blir säkert bra.
efter en oproduktiv lunch var det kemiövning och sen matlab igen. den här gången gick det lite bättre, tack vare hjälp från läraren och diverse klasskompisar. sen "slapp" vi städa spritis pga att de andra helt sonika inte orkade vänta på oss. kan vi hjälpa att vi slutade först klockan fem? så jag åkte hem och hämtade lite böcker och min älskade prois och tog bussen till bergssprängare och sen åt vi pizza och pluggade hela kvällen. och tankade matlab. fredrik var även med på ett hörn. faktiskt hyfsat produktiv kväll. bra att vi har matlab nu också. fast vi saknar licenser för längre än två månader. lol. hur som har jag bara massa gamla matteuppgifter kvar nu. vi ägnade kvällen åt kemin. kan någon SNÄLLA förklara kontinuerliga funktioner för mig? sen tog jag och fredrik bussen till mig och sen åkte han vidare till mölndal efter en snabbtitt på mitt rum.

och nu mår jag sämre än nånsin. jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. jag orkar inte mer. jag trodde jag redan haft min beskärda del i att förstöra folks liv, min beskärda del i att gråta framför datorn sent på kvällen. jag klarar inte det längre. förlåt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0