för du var solskenet, och jag var ensam.

oj, snacka om att försumma sin blogg till max. det var visst över en vecka sen jag skrev här sist. då hade jag nyss pilat. nu är pil-labben klar och inlämnad och just nu vet jag inte riktigt var partikeln faktiskt är. antagligen inte i lådan. den är lite busig sådär! för övrigt är nog rapporten alldeles för överarbetad och idag var första kvällen på hela veckan jag är hemma innan elva.
jag ska dra en snabb summering på min fina vecka.

torsdags tränade jag och hade mig. testade livräddning med robert. faktiskt roligt, och ännu bättre se robert bli asförbannad när alla körde anarkisimning. sen var jag antagligen svintrött till älskade alexei, dock minns jag att han uttryckte sig: "vi fick svaret på den äckliga ekvationen ganska gratis"! fredagen var en kort skoldag och sen satt jag och saudi i "några" timmar och skrev pil-labb. gött. vi satt mellan tolv och halv sju, närmare bestämt. sen blev jag bjuden på mumsmiddag av pappa och susan som var på bästkustvisit för att rensa i farfars hus. sen hamnade jag till sist i kviberg för en spelkväll med roliga beskrivningar.

på lördagen tog jag mig till skolan. tror jag. vafan gjorde jag i lördags? jo, justdet! jag och saudi skrev pil som fan. sen rushade jag hem, powerduschade och utstyrslade mig till en låtsaspunkare. eller wannabe-punkare, snarare. men det var roligt. och killarna blev så jävla snygga när vi sminkat dem. saudi är FORTFARANDE svart under ögonen. och peter blev ascool. PUNKt! kvällen blev riktigt rolig. vi hamnade på gasquen och robert var bäst och spelade poker face och sen avslutades kvällen i spritis med kaffe och en bitter simon som glömt plånka och nycklar hemma.

på söndagmorgonen var jag ofantligt trött men släpade mig upp och gjorde nytta och duggpluggade. och handlade och sådär tyyyyp. sen gick dagen åt på nåt sätt och avslutades under täcket med en skål poppisar. momma (uttalat med hannas skånska)!

måndagen var föreläsningar och kemidugga. uschanamig. jag tror dessutom att jag kuggade. kanske. förhoppningsvis inte. jäkla stökimetrin asså! sen satt jag och saudi och skrev pil innan vi efterdugga-rajade en väldigtväldigt kort sekund. urk. jag var ändå hemma alldeles för sent för mitt eget bästa. tisdagen var mest likadan med labb, lektioner och pil. jag dog lite på pil. och jag var hemma ännu senare än måndagen. sen var jag lagom pigg på gårdagens labb. fast den var rätt chill, även om de förberedande uppgifterna INTE var det. urk. men som tur var var det vår sista labb denna läsperioden. SCORE! och frö, var är våra labbrockar, btw? hihi! sen gick vi på mattelektionen och struntade i kemin och skrev klart pilis. vid det här laget hade partikeln besökt de flesta platser i både kemihuset och diverse andra ställen. när vi var klara och rapporten var i lådan gick vi och ställde oss i kön till inception på chalmersbion. vi stod vid kårresturangen. kön började vid xpress...! när vi kommit halvvägs var biljetterna slut. vilket megaantiklimax. så jag åkte hem och sen slutade kvällen helt spontant på andra långgatan med smör och herpes och dimitri. och ett öltorn och babbel så att vi nästan missade vagnen hem. illa.

så imorse var jag lagom piggelin. av nån anledning mår man alltid helt fruktansvärt varje gång man sätter sig i KE och alexei drar igång en fin taylorutveckling, eller som idag, vektorer i det tredimensionella planet. MOMMA! nä. efter en hyfsat produktiv matlab begav jag, saudi och kajsa oss till kåris och åt xpress och sen smög vi runt på kårens dag och jag snattade godis av min kusin och braintek. saknar honom. sen var jag tvungen att springa till ett extrainsatt faddergruppsmöte om tacksittsen. jag var ändå en halvtimme sen (Y) men det blir nog rätt awesome, skulle jag gissa på! resten av eftermiddagen spenderade vi i ett stort grupprum i studiecentrat. vi var på tok för ineffektiva för tentans eget bästa. men det var trevligt ändå. jag orkar inte riktigt sätta mig och plugga nu. så jag träffade robert och blev bjuden på en smarrig kladdkaka på fröken olsson's innan vi gick till valhalla. och shit i bingen vad jag kommer ha träningsvärk imorgon. helt sick äre! vi körde vattentramp i en evighet, tillsammans med konstsimmarna. och DE klagade mer än vad vi gjorde. hihi!

nu ska jag sova. som fan. ja! så drar jag till världsmetropolen imon. och simmar tiomanna. finemangers. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0