För det är ångest, tvång och höstsäsong, och ekonomisk undergång. Varje hinder är så tåligt och robust; så det är ingen som har lust.

åh. igår var det TUNGT att gå upp. återigen somnade jag i rasten på alexeis föreläsning. men den var faktiskt mer underhållande än vanligt. när man stavar positiv med Å börjar det gå utför ordentligt... sen var det en ynka mattelektion i ultrarapid och sen satt vi kvar och pluggade till klockan fyra. förvånansvärt produktiva var vi dessutom. och nu tror jag eventuellt att jag kanske möjligtvis har fattat kontinuerliga funktioner. hoppas det. jag vill inte vara en av de fyrtio procenten som kuggar ALA A...
efter en sväng i nordstan osv blev det filmkväll med en långsam dator en lustig HDMI-kabel, massa massa popcorn och konstiga pizzor. men det var trevligt, även om filmen var ganska så b. äsch.

imorse sov jag lagom länge för att kunna gå till skolan och plugga vid tolv. observera dessutom att jag GICK. hihi! sen satt vi där till klockan slog fem. då hade vi löst fem uppgifter allt som allt. det var förberedande uppgifter till labbarna på tisdag/onsdag. på tisdag är det mohrs salt, de uppgifterna var inte alltför blodiga. på onsdag har vi partikeln i lådan. alla, verkligen ALLA, har varnat oss för den. den är ELAK. och de uppgifter vi skulle gjort innan labben var minst sagt elaka. vi var tvungna att gå ner i spritköket och tigga om hjälp från anders. en och en halv timme senare hade han klottrat hela tavlan i KS41 med konstiga, oläsliga krumelurer. jävla schrödinger. sen hade vi alla mjölksyra i hjärnan så jag, saudi, erica, peter och gustav belönade oss med bio, efter ett fint besök på donken. sjukt tjock kväll, efter en pluggdag med mösatöva (kärleksmums, annars) och plommon och spritkökskaffe och gammal mjölk. mums. fast det var vi nästan värda. kul att vi ska göra en labb som är omöjlig för oss att förstå, inte ens treorna förstår den. BLÄ!

imorgon ska jag sova lite och sen ska jag rösta och ta tag i min lägenhet och grovstäda den. kanske ta en sväng till willys alternativt coop och handla och laga lite mat. jag har ju faktiskt tvättat ända sen jag kom hem vid nio, så det slipper jag ju iaf! och jag håller tummarna för att rätt block vinner. jatack!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0