'Cause at night the sun in the tree, made the skyline look like crooked teeth, in the mouth of a man who was devouring us both.

jag blir bara sämre och sämre på det här. men jag trivs ändå. även om jag aldrig får sova. jag BORDE verkligen sova NU, men så blev det ju inte nu heller. jag får helt enkelt måla naglarna på ALAn imon.

i måndags var det nollrocken. innan dess var det skola och vi hade säkerhetsduggan. jag trodde aldrig jag skulle lyckas skrapa ihop 37p, som var för trea. jag hade tydligen en fyra och fick ett bonuspoäng, wosh! sen gick jag och saudi och tränade. sjukt gött blev det.  men nollrocken var rolig. synd bara att H slaktade vår älskade poker face. hur tänker man när man growlar den? ehva?

i tisdags var det XY-middag. vi bytte om och fixade oss snabt efter matlaben och begav oss till tjejförfesten. vi fick kladdkaka på hjärttallrikar, med rosa vispgrädde och rosa godis och cosmopolitan och massa tjejiga grejer. vi blev "tjejpih", helt enkelt! sen gick vi till kalle glader och minglade och sittningen var hur bra som helst. sen gick vi till gasquen och röjde lite, sprang ut en sväng när det blev brandlarm och sen röjde vi igen. men fyra glas vin gjorde sitt för huvudet.
trots det mådde jag förvånansvärt bra igår. jag sov till halv elva och sen tog jag spårisen till stan och kirrade mina brills. awesome. jag ska bara komma mig för att använda dem. mja. vi får se, imon kanske. sen hann jag hem lite snabbt innan jag åkte till skolan och sen vidare med kfkb till lindholmen och nollkampen. som vi blev tvåa i. sjukt bra är vi, och roligt var det. åh. "orka simma snett, grönt och svart är rätt!"

imorse dog jag mest av sömnbrist och skolan var lite påfrestande. ALA med alexei <3, matlab </3, SI-matte <3 och kemiövning </3. bäst av allt var när vi blev helt mindfuckade av lusens definitioner på h går mot noll osv. saudi skulle slå upp max-min-satsen i lusen och när han letat en stund säger han att mindfuck inte finns med. BRA! sen hade vi lite dansträning innan vi hade en fin pluggkväll i spritköket. faktiskt så fick vi riktigt mycket gjort, även om det spårade ur en aning i slutet. men äsch. vi hittade en ny fin definition på sinus och enhetscirkeln, hihi! jag kommer nog aldrig glömma när david illustrerar det. mycket vackert!

nu ska jag sova, vilket jag borde gjort för flera timmar sen. imon är det ju bal och allt och det kommer bli så roligt. åh. fast gött att vi bara har några timmar på oss och ingen hjälp, men det löser sig väl!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0