You blow out the winter, you blow out the spring and you tease the wild autumn with lilies of green.

jag var svinmeganervös i torsdags morse. jag trodde jag skulle dö eller nåt i den stilen. men det gick bra. var bara fyran, grafuppgiften som var helt störd. efter tentans slut gick vi ut ur maskinsalarna och blev uppmötta av koas och fick en fin ET-slots som slog hårt och omgående i huvudet. finemangers! vi firade att vi var klara med lunch på jensens i brunnsparken och sen gick vi (läs hanna) till systemet och sen bosatte vi oss i hannas soffa och kolade på film och åt ofantliga mängder popcorn och godis innan korken trycktes in i flaskan, metaforiskt talat, eftersom vi hade boxvin, och det blev mumma! framåt kvällskvisten begav vi oss till stan och dansade på parken till bad romance, som djn uppenbarligen trodde var samma låt som pokerface. mja... jag träffade dessutom tre nässjöbor där. vad är oddsen? så lukas fick mitt nummer, det var ju hemskeligt längesen vi sågs. efter nån timme eller så gick vi mot donken och saudi lyckas fixa ett väldigt fint och stort jack i hakan när han ramlar framstupa med hanna på ryggen mitt på avenyn. mumma. så han blödde fint. sen gick jag heeeela vägen hem, för spårvagnarna hade slutat gå. lol.

i fredags ET-shoppade vi som tusan. mumma! det första jag köpte var resorb (Y) och sen shoppade vi massa fina kläder. och fikade och hade oss. och vi tre tjejer, jag, kajsa och hanna, tryckte in saudi i en provhytt med en hög med kläder som vi valt och tvingade honom att köpa massa. han blev fattig och fick en snygg stil. jag och hannis har bestämt att vi ska göra honom till poppare! mumma! på kvällen blev det biljard med fint floffyfolk och gammel-henke och ugge. mumma. öl på epsilonkortet och jag och märta var rätt dåliga. kvällen avslutades i spritköket och soffan utanför och en halv öl över min jackärm. tack suspuss!

gårdagen började med en VÄLFÖRTJÄNT sovmorgon. ungefär den första sen studenten typ. sen stekte jag pannkakor och fick hjälp med att äta upp dem. sen städade jag litegranna och tvättade och hade mig innan det var time att greja sig snyggis. mumma! sen begav vi oss ut i "stänket från havet" och drog till david på stoque-förfest. det var finemangers. whiskeykladdkaka och öl och fint folk. rutorna immade igen. och mitt och hannas vin tog slut efter ett glas. drack vi verkligen så mycket i torsdags...? sen gick vi till skolan och partajade i spritis. jag drog en sväng till focus och hängde med honey och mr barney-pose och vi gick till gasquen och köade i tjugo minuter utan vidare framsteg. så vi gav upp och jag chillade lite till i spritis innan vi blev utkastade och jag gick hem. av någon anledning tog det tjugo minuter att gå hem, vanligtvis tar det sju...? äsch.

jag var inte bakis i morse (mitt på dagen) när jag vaknade. men det är fint. då är man rutinerad. men jag vet inte riktigt vad mer jag ska göra idag. jag ska nog ta och kolla ett avsnitt the wire eller nåt och sen är det gossip girl och popcorn som gäller. mumma! imon är det ju trots allt ny läsperiod. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0