you are the only exception.

igår satt vi hela sovmorgonen och skrev pil-retur. inte världens roligaste sätt att spendera en sovmorgon på. man blir bara så jävla bitter på livet. jag blev iaf lite glad när jag såg att lille lajs fuckat upp resultatet till duggan på pingpong. jag blev visst godkänd! 15p är alldeles tillräckligt, vilket pingpong hade visat som underkänt. åh, tur! sen spenderades eftermiddagen med kemi och matlab (och vi blev klara med all matlab för denna läsperioden!!!). efter skoldagens slut spenderade jag ett antal timmar i studiecentret med näsan i matteboken. jag hade herpes till min hjälp, och även duschis, efter ett tag. vid halv nio-tiden pallade vi helt enkelt inte mer, så vi gick och köpte bagge och sen avslutades kvällen i spritis med spelkväll! jag vann förövrigt. herpes blev så bitter, åh så roligt. och colin också. "stock och säd, jatack!" sen gick jag hem och sov alldeles för sent.

imorse satt vi också med pilis. men vi blev klara och allt sånt. tur det. jag vill inte se den där äckliga saken en minut till! fast vi var tvungna att gå till monsterhäftaren. jag är seriöst rädd för den. uschanamig! sen hade vi lite fin matte och lite kemi och sen gick vi för att plugga och tog en sväng förbi studis och det låg en fin lapp på saudis bortglömda och trasiga matlåda: "saudi, din morsa jobbar inte här!" åh, vad jag skrattade. sen satt vi i spritis och plugga. jävla konkavitet, asså! fast igår var det jävla derivator. urk. jag är lite dålig. och jag BORDE verkligen börja med muntan snart. typ nu. äsch. jag orkar inte. och imon är det ju sektionsmöte, hörde jag caps? cider, sjunollor, mhmm!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0