we are shadows, shadows in the alley.

fredagen, gårdagen var tung. och lång. vääääldigt lång. skolan från åtta till tolv. med ett litet avbrott för bio osv. alexei babblade på utan att hinta särskilt mycket om något på föreläsningen och sen stod en matteövning på schemat. på lunchen åt vi i kårrestaurangen och sen var jag tvungen att springa till mitt seippih-möte. trodde jag. vi var fyra pers där, resten hade glömt bort det, vilket jag också egentligen gjort. sen spenderade jag resten av eftermiddagen i spritis med diverse folk och vi gick och köpte godis och sen gick jag, dalbin, saudi, duschen och b0f-simon på bio. mmm. machete. kan ha varit bland de sämre filmer jag sett. splatter-movie <3 men äsch. vad gör man inte för att tentaflykta? efter bion åkte vi tillbaks till spritis och sen satt jag där resten av kvällen och skrev bevis. vad är det för fel på vissa av bevisen? blä. sen åkte vi hem åt varsitt håll runt tolv. gosigt!

imorse gick jag upp och begav mig till skolan och pluggade rätt ineffektivt mest hela tiden. och jag har ätit sjukt och på tok alldeles för mycket godis. jag mår fortfarande illa. vilket jag även gjorde igår, vilket ledde till att jag somnade med en tofs runt handleden och jag är fortfarande röd där nu, tolv timmar senare. jag har mest gjort munta idag, men även lite plan och linjer och sådär nu på slutet. fast nu vet jag inte om jag ska orka hänga på smör och herpes och vilka det nu var ut till sejdeln eller nåt. jag mår som sagt fortfarande illa, och det kan vara gosigt att sova snart. sova LÄNGE. mums!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så galet mycket! :D Så jävla glad jag blir. Tack! :D

2010-10-17 @ 19:46:05
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0