vi är många som är vakna nu, andas nästan ljudlöst. det blir rimfrost på rutan.

jag lägger mig och somnar vilken sekund som helst.
idag var dagen utan kaffe, fastän jag la in ny mjölk i kylskåpet. sch, det är en hemlis! alexei hintade lite lagom på föreläsningen och drog nån konstig jäkla uträkning på en "äcklig" funktion med knipeplan (han säger så!) osv. najs! sen chillade vi i gastown och pluggiluggade. ish. sen vanhelgade jag lunchen genom att sätta mig i tysta rummet och försöka skriva bevis. det gick inget vidare, det var alldeles för tyst där! urk! sen hade vi SI. åh. vi gjorde en gammal tenta. om uppgifterna kommer vara som på denna är det förhoppningsvis nog inga problem att skrapa ihop tjugo poäng. hoppas jag. jaa. jag börjar bli nervös. eventuellt kan det gå riktigt dåligt. men jag ska göra mitt bästa.
efter massa fint pluggfika (ja, det heter mösatöva!) placerade vi oss längst upp i f-huset och diskuterade kemi. sen traskade (läs: åkte hiss) vi ner elva våningar och landade i spritis innan det var time för mig att bege mig till valhalla. robert hade fin genomgång och stoppade ner ett rör i halsen tills han klöktes (Y) sen hetsade elin så han skulle stoppa in en slang i näsan också. att han går på det. de är som ett gift par, och det är sanslöst roligt! dock kommer jag nog ha fin träningsvärk i nacken imon, men det kan jag leva med. MOMMA! och nu: sängen!

/f.


PS. vi sålde huset igår. det känns... tomt. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0