vamos a besarnos, amigos!

igår var en bra dag. vi spenderade sovmorgonen i spritis och sen kirrade vi lunch och roade oss där. eftermiddagen bestod av en ynka lektion och sen satt jag en sväng i spritis med diverse folk innan jag och sajmon begav oss till trean och tampades med vektorerna. sen drog jag hem en sväng innan jag tog spårisen till frölunda och blev bjuden på studentmat och popcorn och julmust och sådär. och fight club med osynkade subs också. finkväll.

imorse var jag trött, så ovanligt! slutsats: jag borde nog ta och sova mer än fem och en halv timme per natt... jag begav mig till skolan och vi gick igenom några av muntafrågorna. hur många personer behövs det egentligen för att illustrera pi- och sigmabindningar?! sen lyckades jag slå ut min termomugg full med kaffe över mitt kemiblock. fin start på dagen... efter lite lunch hade vi matte- och kemiövningar. och jag lyckades skvimpa kaffe i matteblocket. vafan! INTE MIN DAG! efter skoldagens slut satte jag och saudi oss i spritis och jag frös och skakade. mina händer var blå (Y) efter lite "seriöst" plugg gick vi till elektro och åt hamburgare med alla upsuitade elektroboysen. finemangers. när vi var mätta och belåtna, och trötta på att bli jämförda med kemister, gick vi tillbaks och satt i spritis med johan och simon. det blev inte så mycket mer pluggat efter det. jag ringde imse och samtidigt kastade jag en bollhavsboll på saudi, eftersom han kastat först, och bollen studsar på honom och slår ut hans kaffemugg. över min kemibok. men GÄRNA! nu har jag kaffe överallt och ingenstans. jag ORKAR INTE! fast dagens höjdpunkt var ändå att vi blev godkända på pil. pure lycka. och en vg på det gjorde det ju inte sämre, precis. awesome!

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

Åh, hamburgare som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 22:42:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0