och att våga hoppas på nåt fint är att skjuta sig i huvudet.

idag var snäppet bättre än igår. jag gav mig själv en lite sovmorgon och trillade in i spritis runt halv elva-tiden. sen blev det "träningstänta" och bevis och plangeometri och shit resten av dagen. jag har lyckats lära mig fyra av bevisen. det där konstiga (x/n)^n har jag lite halvkläm på och gränsvärdet av en summa tänker jag inte ens bry mig om att lära mig. jag håller tummarna stenhårt för sin (theta)/theta. mumma om det kommer! vi tentaflyktade dock med en fin rond settlers. jag vann, självklart. sen åt vi lite pizza och alldeles för mycket godis. dock försvann typ hälften av mitt godis på ett oförklarligt sätt. eventuellt var det några kära b0fare och eller b0f-pateter som åt upp det? tss!

nä. nu ska jag sova och dra järnet på de sista bevisen, och framförallt plan- och linjegeometri imon. så blir det lite plask med saudi och hannis på kvällen. momma! och sova-tidigt-kväll!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0