man måste dö några gånger innan man kan leva.

det är läsvecka ett nu. med allt vad det innebär. jag har spenderat två kvällar i spritis med robert och saudi och settlers. mumma. på både settlers och pojkarna. inte behöver man plugga läsvecka ett. NEJ! sen har jag iofs varit där från åtta och tio och nio och imon är det åtta igen. och ikväll var jag hemma runt halv nio. men vi hade aspmöte till b0faspningen. kommer bli mumma! och vi planerade phaddertack. jag ska toasta. DET kommer bli MUMMA! hihi!
imon äre pubrunda och massa mys. kanske eventuellt förfest hos henrik. kan bli bra. kan bli blött. äschdå!

på fredag åker jag till norpan till mamma. mums. jag saknar henne. och träffa alla mina små älsklingar kan bara bli helt fantastiskt. som jag saknar dem. men jag kommer nog kanske sakna folk här också. jag börjar släppa dem så nära inpå livet nu... men jag vill det. jag mår bra då. hjärtana.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0