London took my past, but London left me the Swedish sin.

jag funderar om inte dagen har varit bland de sämsta på länge. dagen började med att det var svinigt kallt ute, vilket betydde att jag fick ta min höstjacka istället för skinnjacka. sen hade vi alexei och han ritade en myra på tavlan. det var dessutom väldigt viktigt att den hade sex ben, annars blir det ju ingen myra! kemiföreläsningen var som vanligt rätt trist och jag lyssnade ungefär lika mycket som vanligt. på rasten gav vi upp och gick till kårhuset för att köpa billie-biljetter. där satt vi i en timme innan vi fick köpa. BRA! men nu är det gjort iaf. och sen hade jag failat faddergruppsmöte. men det blir nog rätt bra ändå. sen spenderade jag och saudi vår fina håltimma med att låtsasplugga matte och sen satt vi och sov i kd2 på bibliotekssaken. jag lyckades dock tappa min banan på golvet, vilket betyder att jag inte ätit nåt sen lunch fram tills för en timme sen. där och då fick vi se att vi fått en fin retur till på pil. som grädde på moset la jag ner min termosmugg i väskan, i god tro att den var stängd. ack, så fel jag hade. när vi kommit halvvägs till trapphuset ropar saudi att det rinner kaffe ur min väska. fint! så vi får torka upp allt och innehållet i min väska var rätt kaffemassakerat. BLÄ! men vi fick sätta oss med pilis. urk. jag dog lite. och jag hatar bitterfittan rätt rejält. men några av våra ekvationer hade försvunnit. jag pallar inte. så vi spenderade ett godtyckligt antal timmar med att rätta resten, en gång till. sen spenderade vi ytterligare säkert en fyrtiofem minuter att försöka skriva ut rapporten inklusive ekvationerna som ville jävlas. det tog mig den fina summan av 43 pq. TACK WORD!
sen gick vi till spritis och beklagade oss. sen tog vi dock tag i våra liv och räknade lite vektorer. är det inte helvetets arbete, så säg! runt halv tio-snåret orkade jag inte längre, jag var både kissnödig och hungrig som tusan. så jag gick hem och tvättade min väska, efter att saudi "råkat" slå ner ett kaffegals i golvet i spritis och fått sopa glas i hela rummet. bra där! och imorgon har jag sovmorgon, men jag åker nog till skolan och pluggar ändå. jag har ju trots allt bara en lektion och på kvällen ska jag "lära mig" att laga mat. glhf, säger jag ju bara. godnatt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0