How can I not love life with this drop dead apartment, this incredibly beautiful boy by my side.

jag begav mig till spritis runt niosnåret och sen chillade jag och åt lite godis sen igår och diverse annat i soffan innan vi tog itu med plugget. bevisen nöttes och tentor gjordes. jag hoppas att jag kan lyckas skrapa ihop lagom med poäng till en fin trea. jag är till och med nöjd med limes, bara jag slipper omtenta. jag och wictor och robert var dock väldigt på att tentaflykta då vi gick till coop för att köpa pepparkakor och kom tillbaks med havreflarn och ett halvt kilo majskorn. framåt eftermiddagen började vi poppa sjuka mängder popcorn. kan vara bland det roligaste på ett bra tag. och sen lyckades jag även spotta ut sådär en mun kaffe över tuttes bevispapper. herregud. det var så roligt. robert är rolig! sen kom hannis ner till spritköket och hon, jag och saudi begav oss till valhalla och trängdes med alla andra. så vi gav upp efter dryga tusingen och sen åkte jag och saudi och handlade. jag taggar nu. jag lagade tre matlådor när jag kom hem och har även ätit rätt mycket för mycket glass. urk. men jag ska sova nu. eller packa penna och leg och kårleg först. ååh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0