forever utd.

funderar på om jag ska lägga mig nu eller genast. eller, jag ska nog läsa en aningens aning i prinsen och sen sova. ska bli så SKÖNT. jag sov faktiskt hela tio timmar inatt också. MUMMA!

i fredags var jag i skolan en sväng och sen åkte jag till stationen och mötte upp björn. mamma satt fast på tåget från norpan. jag har nog aldrig hört henne så stressad. det skar i hjärtat. vi åkte hur som helst till kungälv och lyckades fördröja allt så att hon bara missade den första musik och sådär. men jag klarade det ändå inte. jag har nog aldrig känt mig så ensam som just det öggonblicket, där och då, en minut innan hon kom. och då gick det inte längre. allting bara brast. jag vill aldrig mer uppleva det.
efteråt åkte vi till kyrkstugan och fick massa mat och tårta. sen åkte jag med roger och kristina tillbaks till stan. och där strosade jag lite i affärer innan jag tog spårisen till medicinaregatan. jag längtar efter ET-shopping. fredag, ja!
kvallen spenderades med smör, colin och några btare plus sebbe. vi spelade biljard. jag var över förväntan bra i början, när vi spelade i lag. sen körde jag och sebbe mot varandra och jag var rätt kass. illa illa. men jag hade väldigt roligt. sen avslutades natten på donken med herpes och smör innan jag tog spårvagnen hem och somnade på tok för sent för mitt eget bästa.
igår begav jag mig till skolan för lite plugg, mycket prat och många skratt. jag gillar min klass. jag gillar kfkb. puss. sen gick vi till världens bästa godisaffär i landala. dit får vi aldrig mer gå. punkt. jävla kajsa! sne gick vi och  såg inception på bergakungen. och vi som tyckte schrödinger var ett mindfuck! men en bra film, klart bland de bättre. sesese! sen åkte jag hem och lyckades somna lagom tidigt. mja! så idag har jag tvättat och handlat och lagat matlådor. sen rensade jag mina hyllor i kylskåpet och var nästan tvungen att åka och handla igen...! sen begav jag mig till spritis igen och joinade folket som satt där. dock droppade de av, en efter en, så till slut var det nästan bara jag, morris och dimitri kvar. se kom saudi och gjorde mig och vektorerna sällis. och patet-robert och jakob och anders kom förbi och pratade. och cartman. och alla andra också, för den delen. hi, hihi! jag kom hur som helst ett litet steg närmre förståelse, och det är ju alltid nåt. sen åkte jag hem lagom till säsongspremiären av gossip girl. MOMMA! men nu blir det sängen som uppstart på läsvecka sju. pussiluss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0