även om livet är förjävligt ibland, kan vi lära nånting viktigt av varann.

snart beger jag mig till stationen. en helg på fel kust. men det kommer nog bli finemangers ändå.

igår hade vi antagligen världens meningslösaste föreläsning i ALA B. liksom. 1 x U = U, NÄHÄ?!
sen matlabbade vi och åt kåris. sen hade vi lite fin SI. dagens boktips, jo jag tackar jag. hihi! vi gillar albin. sen gick vi en kort stund på konsultationen och skrev av roberts gamla uppgifter. det är fantastiskt att det är samma inlämningsuppgifter från år till år. vi gillart! sen gick saudi och hämtade is (med e-koli...?) och sen promenixade vi till henrik och drack slots och hade det allmänt trevligt. till henrik kom även b0f-simon och diverse andra. precis när jag och hannis mfl. skulle gå kom "småtjejerna". seriöst. jag kommer nog byta faddergrupp inom en VÄLDIGT snar framtid. äsch. blir jag b0f sen kommer jag ju ändå inte hänga med mina nollkompisar. mja. jag har inget gemensamt med dem...
första puben på schemat var gastown/spritis och kNOx. vi tog en kfkb-shot och babblade lite innan vi sprang vidare till focus och "drack" jell-O-shots. MUMMA! grön kan vara den godaste. sen lallade vi runt på diverse andra ställen osv. i slutet träffade jag honey och vi gick in i gastown igen. där var dalbin och duschen och massa andra så jag hängde på dem. sen gick de till focus igen och jag likaså. en öl och en shot senare var jag lagom kalasis och knallade till kapell och väntade en kvart på spårvagnen hem.

imorse var jag grymt bakis. KE var inte alls lika fullpackad som den brukar och det var så roligt att se hur hemska alla andra också såg ut. jag också antagligen. äsch. snart åker jag ju ändå och det ösregnar fortfarande. oj, förlåt, det stänker från havet. fint att jag har ett fett hål i min ena converse då. mumma! och jag har separationsångest. från chalmers och hannis och saudi och robert och peter och alla. inte ALA B, dock. jag ska rita matriser på tåget. mums!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0