vi två är saknade till havs.

jag är nog sämst i världen på det här.
det är så mycket som hänt under veckan. jag och saudi var och provade på det här med funktionell träning på fysiken. vi köpte oss varsitt halvårskort och blev några kronor och några liter svett fattigare. så mycket träningsvärk som jag hade efter det har jag nog aldrig upplevt. det värsta var att hissen i kemihuset dessutom är trasig. jag kunde ju knappt gå på plan mark, än mindre i trappor. det känns fortfarande i rumpan. urk. i onsdags spenderade jag kvällen med saudi, hannis, peter och anna och [ingenting] och shout out louds. fantastiskt bra. åh. sån fruktansvärd sommarkänsla. jag saknar festival. i torsdags var det aspkalas. jag kom hem med chokladpudding överallt tack vare henrik. ansökningarna skickades in och jag vandrade hem långt efter mörkrets inslag. dagen efter var det lika tomt som det nu brukar vara varje fredag, av någon anledning. torsdag är visst alltid mums just nu. senare under dagen skrev jag dugga och sen satte jag mig på tåget till norpan där jag spenderade helgen med min mor. jag hjälpte henne med diverse bestyr i den nya lägenheten och många timmar senare var tjugo flyttlådor tömda och skåpen proppfulla. sen tog jag tåget hem och somnade med näsan i prinsen. nu ska jag hämta min tvätt och ladda upp för lv5. intervju imon. jag blir lite nervös av att tänka på det. iiiih!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0