Up to the platform of surrender, I was brought, but I was kind.

jag har varit så dålig.
min helg i linköping/norrköping var fin. det var en bra avslutning på mitt forna liv. och simningen gick till och med nästan bra. imse var nöjd, jag var nöjd.

veckan som följde har rasat förbi. plugg och sällskap och många skratt och en fin bakfylla. jag toastade tackpHadder-sitsen som en del i b0f-aspningen och blev lagom tankad, även om phaddrarna var en aning mer tankade än jag. men det var fantastiskt roligt, även om jag var lite lagom bakis när jag trillade in i spritis sådär runt lunch. jag gillar labbfria mornar. och i torsdags tränade jag och blev glatt överraskad av att se carl där. så det blev ett riktigt simmar-pass och robert var så jäkla nöjd över att ha hittat massa simmare på gasquen och dragit dem till sin träning. men det är ju bara roligt!
i fredags var det duggelidugga som nog gick okej ändå och sedan började förberedelserna inför tacksitsen. och sitsen var episk. helt fantastisk jävla underbar. jag kan inte tänka mig att NÅGON skulle kunna toppa den. precis. det bästa var nog också att när robert och colin gästgücklade hade de även med sig cartman och glenn. gissa om jag blev glad! favvisphaddrar som inte kunde vara med kommer på snabbvisit. mumma! jag var glad hela kvällen. sen kom saudi från SFF's sittning och hängde och jag shottade nog några för många polka, vilket ledde till att jag blev hemgången av saudi och mumin. vi kom så långt som olgas innan jag åsamkade en fin rosa fläck på muren och vi bytte håll mot olofshöjd istället. nånstans i den vevan försvann min halsduk. illa. jag måste köpa en ny, typ imon. om jag inte har om-munta. hursom så blir det lite mer rosa på saudis toalett, vilket jag inte riktigt minns hur jag hamnade just där. men äschdå. jag var ändå knappt bakis igår. det måste ändå vara fördelen med att spy, precis likadant som på midsommar. jag tål nog inte riktigt sprit. annars hällde jag nog i mig en sådär sex slots också... trots detta mådde jag ändå oförskämt bra, även om jag var ofräsch som satan med smink överallt och linserna fortfarande i. mums. så jag handlade, duschade och lagade mat innan jag begav mig till skolan och var lagom oproduktiv i några timmar innan jag somnade i roberts soffa under tiden upp rullade på skärmen. mums!
idag var jag dock produktiv och läste på muntan innan jag gick till skolan och pluggade resten med hjälp av prinsen som låg i tryggt förvar på hyllan i spritis. så jag är TYP förberedd om muntan mot förmodan skulle vara imon. vilket jag iofs hoppas. jag kan orbitaler och sånt bättre nu än för några veckor sen. jag vill bara vara av med det. jag vill inte ha saker efter mig. det räcker med psykisk påfrestning som det är. och jag tycker ändå att jag mår lite bättre än vanligt. jag hoppas att det håller i sig. jag vill vara lycklig. snart förtjänar jag nog det också.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0