och om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig.

jag har lärt mig att acceptera redan. men jag är fortfarande rätt bitter. men mina vänner är de finaste. det är ändå skönt att veta att de tycker om mig.
igår var det mest glashalt ute. annat än det var knappast nämnvärt för dagen. usch. idag var labben dessutom helfail. vi lyckades med ungefär halva, sen gick allt fel. men skum, hurra! lunchen spenderades till största delen på teknologgården. det lyckades och csn rättar sig efter den bästa tekniska högskolan. fint! dessutom lyckades jag med några kemiuppgifter, med lite hjälp. och sen lagade jag pasta och köttfärssås som inte alls blev äcklig. livet kanske börjar vända nu?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0