I'm glad that I found you on that last summer's day.

nu ska jag strax nana. jag behöver verkligen det.
imorse hade vi fin ala b som vanligt. idag körde thomas en helt ny grej. hen gick igenom KONJUGATREGELN väldigt grundligt. den har vi ju inte kunnat sen typ... nian! sen gjorde vi faktiskt ordentliga framsteg på matlaben och sedan åt vi lite luch och ritade kompletta lewis-strukturer. ja, det finns ju roligare saker att göra. si-matten var bara jättesvår. snart orkar jag inte mer. jag orkar inte ligga efter i precis allt. det får bli diffekv-lördag och termo-söndag. vi har ju BARA sex kapitel till duggan. fint! sen drog jag och tränade med robert. vi hade HLR. jag är nog sämst på det. sen simmade vi lite med fenor och hade oss. skavsår <3 jag saknar det nästan.
men nu: sängen. imon: ala b och pottan-bio. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0