I hate this town just as much as I love it, I like the mornings but I don't like the nights.

gårdagen var fantastisk. jag åktet till ytterby på morgonen och spenderade halva eftermiddagen med att sortera och kompromissa. men det gick bra och jag är nöjd med alla delningar. dessutom fick jag massa fina prylar till min nya lya. kan bara bli awesome. sen åkte jag med kusinerna till stan och powernappade i bilen innan jag tog på mig en kjol, lockade håret och sedan begav mig till saudi för lite födelsedagsförfest. vi åt tårta och popcorn och drack vin och åh, jag blir bara lycklig. sen gick vi till kårhuset och dansade lite till musiken som spelades som väntemusik. åh. och sen kom förbandet och var inte så bra. de var mest tråkiga. och sen väntdansade vi lite mer och skrek med i låtarna innan billie kom och började och var fantastiska och helt underbara. åh. jag och hanna dansade så fötterna blödde och skrek halsen sårig. sen lämnade vi grejer i skåpet och dansade på gasquen resten av kvällen. jag pratade med robert också. jag har saknat honom. men han lovade prata mer snart. bra. sen gick jag hem ensam i kylan. åh. jag somnade helt konfunderad. jag vet inte riktigt hur jag ska tackla mig själv längre. vad ska jag tro på? jag blir nästan rädd.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0