I can't believe how naive a man can be.

två fina föreläsningar började måndagen. mums! men det var fint att träffa hanna och de andra igen. även om min helg var fantastisk saknade jag vissa. men nästa lördag kommer bli ännu mer finemangers. jag längtar så mycket.
efter föreläsningarna satte jag mig i spritis med saudi och försökte läsa. jag failade ganska hårt. jag tog även en sväng upp på femma förbi lille lajs' arbetsrum. jag var borta i en kvart och snurrade runt i forskarhuset. två gånger hamnade jag bakom dörren jag inte kunde öppna. bra där! men nu är jag åtminstone anmäld till om-muntan, på onsdag gäller det. det kommer gå bra.
efter det misslyckade försöket att läsa tog jag med mig robert och vi åkte till nordstan och jag gjorde en linsundersökning och blev pillad under ögonlocket och jag köpte mig en ny halsduk. jag hatar mig själv för att jag är så klantig och super bort den andra. eller om det var mumin. vilket som. äsch, nu har jag ju iaf en ny!

nu har jag dessutom varit duktig och läst i prinsen, fyllt i om bostadsbidrag OCH beställt en ny träningsbikini. den ska jag ha i thailand. JA, jag ska simma i poolen. puss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0