and I found this boy.

helgen gick fruktansvärt fort. pottan på bio var svinigt bra. och sen avslutades kvällen i KA med slutet på shutter island. lördagen var jag halvt i skolan, lyckade göra ågot litet tal och sen gick jag och handlade och lagade mat med saudi. sen väntade vi på bussen ett alldeles för långt tag innan jag kom hem och duschade och huserade finaste hanna och drack slatten på tre apor innan vi begav oss till kemigården och frös och drack glögg. sittningen sen var mysig. mumsig. efter sittningen gasqueade vi och sen tog jag spårisen hem vid ett, pga av trötthet och ont i halsen. igår kunde jag inte prata. vilket jag fortfarande inte kan. hursom så var det adventsmys i skolan igår. vi hade massa glögg, massa pepparkakor och sexet bakade lussekatter. och min röst kom och gick som den ville. fast jag gick hem vid femsnåret och sov inte som jag borde. fan också. jag ska lägga mig nu iaf. och ta till vara min sovmorgon. fast jag hade tänkt tvätta lite imon på morgonen. äsch, vi får se.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0