A mouth full of words and my pockets full of melodies.

jag hade den mest fantastiska dagen i onsdags. jag klarade om-muntan galantish. jag var helt plötsligt själv efter att kemisttjejen strukit sig och flyttat namnet till en annan lista, så jag fick sitta inne på lajs kontor och skriva. men det gick bra och han var förvånansvärt snäll. sen chillade jag lite i spritis och under kemilektionen gick vi till d8 för att skriva ut och het plötsligt hade tentan kommit. en fyra. fantastiskt. jag blev så glad. JAJAJA! och kf-tvåorna fick tillbaks komplexen och robert var godkänd och hade ett poäng mer än vad anders hade på sin tid. det blev en mobba anders-dag. mums! efter skolans slut satt jag och saudi och skrev på labbrapporten och jag kom på att det var dagen efter sista tacka ja-dagen till lägenheten så jag kollade mailen. och JAG FICK LÄGENHETEN! fantastiskt igen och igen. jag blir bara så glad när jag tänker tillbaks på dagen. så fint. kvällen var också bara jättefin. åhåhåh.
gårdagen var minst lika fint. skolan var egentligen inget särskilt, men sen struntade jag i att träna och b0fasp-bastade istället. antagligen minst lika roligt. sen blev det caps och mys och dansdansdans. och vi gick till gasquen och dansade till natten. åh! jag är bara väldigt lycklig nu. imorgon kommer också bli så fin. billie <3 med hannis och saudi och anna och alla. hjärta. och sen går vi nog till floffy och myser. ja! jag längtar redan. jag är nog kär.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0