you're the reason I sing, you're the reason why the opera is in me.

jag ska gå och lägga mig nu, har jag bestämt. tung dag idag, riktigt riktigt tung. allt känns så meningslöst. och allt blir bara värre när kvällen innan slutar dåligt. jag orkar inte. men det känns lite bättre ikväll. efter tre meningslösa lektioner, en eftermiddag smockad med monterpyntning och ett pass där jag knappt fick luft. jag fick köra varenda sträcka på ta bort, vilket betyder att jag dessutom hade massa mjölksyra till min andnöd. göttmos. jag hoppas att det för en gångs skull kommer gå okej i helgen. jag skulle verkligen behöva det. inte för att jag känner mig särskilt värd det. fattas bara att allt går åt helvete imorgon också. det ante mig. så därför ska jag lägga mig dirr nu. så jag orkar le och vara lite trevlig när alla tio tusen frågor om vad skillnaden på en track- och en grabstart är.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0