Touch it, Bring it, Pay it, Watch it, Turn it, Leave it, Start, Format it. Technologic!

jag var duktig och pluggade igår. skrev klart religionen och skrev lite minnesanteckningar till fysiksidorna. och sen drog vi till mormor och bytte hennes gardiner. sen blev kvällen inte alls som planerat. först skulle jag till grimstorp, så blev det inte. sen skulle jag till jönkan, så blev det inte heller. det blev jossan norss och sen hotellet med maja och lea och en anslutande louise. mycket nöje, faktiskt. sen fick jag finfint sällskap på hemvägen. hjärtat.

av nån anledning kände jag mig nästan bakis imorse. vilket i princip är helt omöjligt. men ja. jag har pluggat lite nu, lite mer fysik och spanska-pippi. snart ska jag till simhallen och träna. blir annorlunda träning idag. en timme pump och spinning med petra och sen en timme vatten, ultra, liksom. tss. kommer säkerligen bli dödsjobbigt, men gött. jag tränade ju som sagt i torsdags senast. nä. nu måste jag faktiskt plugga lite till!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0