The way you move ain't fair you know.

jag mådde rätt kasst imorse också, men var tvungen att släpa mig till skolan och ha ryska. antar att kursen i princip är slut nu. och jag har fortfarande inte den blekaste aning om vad jag får för betyg. det är lite läskigt, faktiskt. sen var det ytterligare en biologiredovisning och antagligen sista biologilektionen. VÄLDIGT slapp matte och sen gick vi och lämnade våra miniräknare på biblan. det var hemskt. det var faktiskt nästan så jag blev lite tårögd. jag hoppas att den nya ettan som får den kommer älska den lika mycket som jag gjort. och frac är bäst. remember that! och vi skrev små fina meddelanden som kommer finnas där när ettan får den. aw. jag saknar min miniräknare redan.

på svenskan pratade vi mest strunt om diverse förberedelser innan studenten. vi ska klä vagnen hos moa och imon ska vi nog grilla här hemma. fast innan dess ska jag hinna testa min balfrisyr, shoppa lite och handla och städa. gött. dessutom upptäckte jag idag att dvdn har laggat ihop. bra? så har jag varit svinduktig och läst två kapitel i pippi calzaslargas. bara två kapitel kvar och några frågor. egentligen är det nog nästan bäst att jag försöker läsa ut boken ikväll och bara har frågorna kvar på torsdag. det blir nog rätt chill. för torsdag är sista spansklektionen. och jag kanske missar lite, ska till astmaläkaren. illa. hoppas jag kan få lite medusin nu då!

/f

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0