So wake me up, and take me back, illuminate the light and all the things we have.

ganska så väldigt lam skoldag. jag förstår faktiskt ärligt talat inte vad jag gör där. dock MÅSTE jag gå imorgon, gå till svenskan och göra klart min presentation. tur att jag fixade talet igår, så har jag en grej mindre till helgen. fysiken räcker. och jag var faktiskt riktigt duktig när jag läste klart alla sidorna och antecknade. sen åkte jag till högland och hörde på en kille som föreläste om rehabilitering efter skador, främst idrottsskador. efter rätt mycket snack gick vi över till gymmet på stationen och testade lite. och jag tror inte imse fattar vad han säger. ärligt talat ska det bli så jävla skönt att slippa allt det där. ni vet. för väl. jag behöver inte ens precisera mig mer än så.
apropå det så fick jag erbjudande på en lägenhet idag, mellan guldheden och johanneberg. 27, med kök osv. den verkar gullig. fast lite dyr, men aja. så jag tackade ja till att gå vidare i uttagningen. jag hoppas och håller alla två tummarna för att den kan bli min!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0