she took the midnight train going anywhere.

strax sova, jatack. men dagen var rätt värd ändå. jag och mamma drog ut till stugan och grejade och sånt och jag var och klippte mig och bestämde mer konkret balfrill. och sen åkte jag och tränade mördarpasset. eller, jag gillar inte att bli trött i armarna och inte kunna andas. plus att jag hade grym träningsvärk i ryggen. KUL! men jag låg rätt okej ändå, nånstans mellan 34.2 och 35.7 på alla max. men inte helt gött när det var start minuten. och sen tyckte han att det var konstigt att vi blev trötta. näe!

efter träningen fick jag en inbjudan om grillning hos lea, så jag blev hämtad av gabs, igor och maja och sen spenderades kvällen hos lea och jag snyltade mat av alla. hihi. jag är så sneakig. och det var trevligt. faktiskt. och snart är det sommar. och jag längtar!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0